Τέλος του πρώτου ημιχρόνου στο Καραϊσκάκη με τον Ολυμπιακό να αφήνει σχετικά θετικές εντυπώσεις.Με αρκετή υπομονή στην επίθεση κατάφερε να κάνει αρκετές φάσεις στα αντίπαλα καρέ.Δεν έλειψαν όμως και τα λάθη στην άμυνα τα οποία οδήγησαν σε φάσεις τις Γαλλικής ομάδας,όπως το δοκάρι στο προς το τέλος του πρώτου 45λέπτου.
Το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να περιμένουμε για το τελικό αποτέλεσμα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου