
Η πρεμιέρα του Ολυμπιακού στο Τσαμπιονς Λιγκ τελικά δεν ήταν και πολύ καλή .Η ομάδα του Πειραιά εμφανίστηκε χωρίς τόση όρεξη και χωρίς τα στοιχεία που τον έκαναν να δημιουργήσει κάποιες φάσεις στο πρώτο ημίχρονο:Ηρεμία στην επίθεση και ψηλό πρέσινγκ.
Με το...αριστερό ξεκίνησε τις υποχρεώσεις του ο Ολυμπιακός στο Τσάμπιονς Λιγκ,καθώς οι Πειραιώτες ηττήθηκαν με 0-1 από την Γαλλική Μαρσέιγ.Ο Ολυμπιακός στο πρώτο ημίχρονο ήταν αρκετά καλός.Δημιούργησε φάσεις ξεσηκώνοντας τους οπαδούς στους κερκίδες.Έκανε μερικά λάθη στην άμυνα,ωστόσο δε στοίχησαν στην ομάδα.
Στο δεύτερο ημίχρονο όμως τα πράγματα ήταν διαφορετικά.Η Μαρσέιγ μπήκε πιο δυνατά και κατάφερε να προηγηθεί με τον Γκονζάλο μετά από εξαιρετική προσπάθεια του Μορέλ.
Απείλησε
Ο Τζιμπούρ μπήκε στη θέση του Γέστε μετά το γκολ και ίσως εάν είχε λίγη περισσότερη τύχη να ήταν η χρυσή αλλαγή για τους Πειραιώτες!Έκανε 2-3 φάσεις που παραλίγο να οδηγήσουν σε γκολ.Πρώτη φάση στο 75' μετά την καταπληκτική σέντρα του Τοροσίδη στην καρδιά της μεγάλης περιοχής.Ο Τζιμπούρ σχεδόν εξ'επαφής όμως αστόχησε!Άλλη μια προσπάθεια όταν τρίπλαρε,μπήκε στη μικρή περιοχή,όμως κόπηκε την τελευταία στιγμή από τους αμυντικούς της Μαρσέιγ.
Διαιτησία
Η διαιτησία του Προένσα ήταν αρκετά καλή,παρ'όλο που η κερκίδα έχει παράπονο από αυτόν.
Τελικός απολογισμός
Πρώτο επίσημο ματς για τον Ολυμπικακό.Τι έπρεπε να περιμέναμε;Ωστόσο η ομάδα του Φαλήρου έδειξε στο πρώτο ημίχρονο αρκετά καλά στοιχεία που με τον καιρό θα βοηθήσουν την ομάδα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου