Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2011

Χάνει και Ντόρτμουντ ο «Τόρο»


Επιβεβαιώθηκαν οι φόβοι του Ολυμπιακού για τον τραυματισμό του Βασίλη Τοροσίδη, αφού το ιατρικό επιτελείο των «ερυθρολεύκων» κάνει λόγο για απουσία 15 ημερών. Χάνει το ματς με την Ντόρτμουντ.



Ο Έλληνας διεθνής άσος στάθηκε άτυχος στην αναμέτρηση της Εθνικής με αντίπαλο την Κροατία για τα προκριματικά του EURO 2012, καθώς τραυματίστηκε στα πλευρά. Ο «Τόρο» εξετάστηκε από το ιατρικό επιτελείο του Ολυμπιακού και σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις ο χρόνος αποθεραπείας του θα διαρκέσει δύο εβδομάδες.

Αυτό σημαίνει ότι θα χάσει το μεγάλο ντέρμπι της 6ης αγωνιστικής με την ΑΕΚ για το πρωτάθλημα και πιθανότατα το επόμενο ματς με τον Πανιώνιο, ενώ δεν θα είναι στη διάθεση του Ερνέστο Βαλβέρδε για την καθοριστική αναμέτρηση του Τσάμπιονς Λιγκ με την Ντόρτμουντ στο «Γ. Καραϊσκάκης».

πηγή gazzeta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου