Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

Ανεβαίνει ο «Φέτφα»


Προπόνηση περιελάμβανε το... μενού της Πέμπτης για όσους ποδοσφαιριστές του Ολυμπιακού δεν έχουν υποχρεώσεις με τις εθνικές τους ομάδες. Ανέβασε κι άλλο ρυθμό ο Φετφατζίδης, καλύτερα ο Μανιάτης.


 

Ρυθμό ανεβάζει συνεχώς ο Γιάννης Φετφατζίδης στις προπονήσεις του Ολυμπιακού και όλα δείχνουν πως ο νεαρός άσος έχει μπει για τα καλά σε ομαδικό ρυθμό, αφού στο πρόγραμμα της Πέμπτης έδειξε πως είναι σε καλή κατάσταση.
Παράλληλα και ο Γιάννης Μανιάτης που ακολούθησε ατομικό πρόγραμμα παρουσίασε βελτίωση, ενώ καλύτερα είναι και ο Χοσέ Χολέμπας, καθώς εκτός από το γυμναστήριο πραγματοποίησε και αερόβιο πρόγραμμα στο γήπεδο.

Αξίζει να σημειωθεί επίσης πως ο Αριέλ Ιμπαγάσα και ο Φραν Γέστε συνέχισαν τη φυσικοθεραπεία τους στο πλαίσιο της αποκατάστασής τους.

Τέλος, απών από την προπόνηση με άδεια ήταν και σήμερα ο Ζαν Μακούν που από εχθές βρίσκεται στην πατρίδα του, το Καμερούν.

Η επόμενη προπόνηση των «ερυθρολεύκων» έχει προγραμματιστεί για αύριο το πρωί και πάλι στις 09.00.

www.gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου