Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

Σε ντοκιμαντέρ η Παρτιζάν του «Ζοτς»


Ο χρόνος εκπνέει κι ο Σάσα Τζόρτζεβιτς χαρίζει στην Παρτιζάν και στον Ζέλικο Ομπράντοβιτς το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα του 1992. Το Canal+ θα το «θυμηθεί» σε ντοκιμαντέρ.




Το 16/4/92 έχει μείνει στη μνήμη όλων των φίλων της Παρτιζάν κι όχι μόνο. Ο τρόπος με τον οποίο ολοκληρώθηκε ο τελικός απέναντι στη Χοβεντούτ, αλλά και το γεγονός πως ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς ήταν στη μόλις πρώτη χρονιά τους στους πάγκους συνθέτουν ένα μοναδικό επίτευγμα. Σχεδόν 20 χρόνια αργότερα το γαλλικό Canal+ αποφάσισε να γυρίσει ένα ντοκιμαντέρ και να κάνει rewind σε εκείνη την απίστευτη χρονιά της σέρβικης ομάδος.
«Ζοτς», Τζόρτζεβιτς και Ντανίλοβιτς μεταξύ άλλων θα θυμηθούν στην κάμερα της γαλλικής τηλεόρασης εκείνο το βράδυ στη Κωνσταντινούπολη απέναντι στη Χοβεντούτ.
http://img.youtube.com/vi/QTuNGSwTEqE/0.jpg
πηγή gazzeta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου