Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2011

Ισραήλ-Ελλάδα

Ίσως και το πιο κρίσιμο ματς για τα προκριματικά του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος του 2012.Το ματς θα πραγματοποιηθεί στις 16:05 το απόγευμα.

Η Εθνική μας βρίσκεται στην πρώτη θέση του έκτου ομίλου,με 14 βαθμούς και το Ισραήλ είναι δεύτερο με 13 βαθμούς!<<Βρισκόμαστε στην πιο κρίσιμη καμπή των ομίλων>> δήλωσε στο αεροδρόμιο ο Φερνάντο Σάντος,στο αεροδρόμιο όταν η Εθνική θα έφευγε για το Ισραήλ!.

Αναλυτικά η βαθμολογία: 



6ος όμιλος
Ν-Ι-ΗΓΚΟΛΒΑΘΜΟΙ
1. ΕΛΛΑΔΑ4-2-08-314
2. Κροατία4-1-110-313
3. Ισραήλ4-1-210-713
4. Γεωργία2-3-25-59
5. Λετονία1-1-45-94
6. Μάλτα0-0-62-130
πίνακας από το http://www.sentragoal.gr




Η Ελλάδα πιθανότατα θα ξεκινήσει με το σχήμα 4-3-3.Ο Σηφάκης θα καθίσει κάτω από τα δοκάρια, ενώ το καρέ της άμυνας θα απαρτίζεται από τους Παπαδόπουλο Κυριάκο, Παπαδόπουλο Αβραάμ, Τοροσίδη και Ζαραδούκα. Στα χαφ θα είναι οι Κατσουράνης, Καραγκούνης και Καφές ενώ η τριανδρία της επίθεσης θα απαρτίζεται από τους Νίνη, Σαμαρά και Σαλπιγγίδη. 

Την αποστολή συμπληρώνουν οι Τζόρβας, Μανιάτης, Τζαβέλλας, Βύντρα, Μάκος, Πέτσος, Φετφατζίδης, Λυμπερόπουλος και Φωτάκης. 
Στον αντίποδα, το Ισραήλ θα παραταχθεί, όπως όλα δείχνουν με σύστημα 4-5-1 με τον Λουί Φερναντές να παρατάσσει την εξής σύνθεση:
Αουάτ, Σπούνγκιν, Γκέρσον, Μπεν Χαΐμ, Ταουάτχα, Ζάχαβι, Καγιάλ, Μπεναγιούν, Ραφαέλοφ, Νάτσο, Σέχτερ. 




Το ματς δε θα μεταδοθεί από την Ελληνική τηλεόραση γι'αυτό θα ήταν χρήσιμο κάποιο λινκ.
Εδώ είναι μερικά:

http://www.sports-live.gr/

Επίσης για παραπάνω λινκ μπορείτε να ψάξετε στο http://www.fromsport.com/


Μερικά κομμάτια του κειμένου έχουν αντληθεί από το www.gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου