Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

«Τώρα νιώθω καλύτερα»


Στη διάθεση του Λάζλο Μπολόνι βρίσκεται πια ο Κοστίν Λαζάρ,για την αναμέτρηση του ΠΑΟΚ με τον Εργοτέλη.


Σε συνέντευξη στην εφημερίδα Σπορ του Βορρά,ο Λαζάρ δήλωσε ότι τώρα πια νιώθει καλύτερα.«Στην αρχή κι εγώ φοβήθηκα με την ιδέα ότι είναι κάτι πιο σοβαρό. Όμως, μια μέρα σχεδόν μετά τον τραυματισμό μου, νιώθω καλύτερα από το χτύπημα. Δεν πρόκειται να χάσω το ματς του ΠΑΟΚ, το Σάββατο στην Κρήτη».


Επιπλέον ο Ρουμάνος έκανε δηλώσεις για την μεταγραφή του Σπαντάτσιο στον ΠΑΟΚ.«Χαίρομαι που έκλεισε ο Σπαντάτσιο στον ΠΑΟΚ. Είναι πολύ καλή μεταγραφή. Είναι εξαιρετικός παίκτης. Όταν επικοινώνησα μαζί του στη Βραζιλία, του περιέγραψα αυτό που ζω από τότε που ήρθα στον ΠΑΟΚ. Δεν ήμουν εγώ αυτός που τον έπεισε να έρθει στην ομάδα, αλλά το ίδιο το όνομα του ΠΑΟΚ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου