
Η «Παναθηναϊκών Παρέμβαση» με ανακοίνωση της,δηλώνει πως στηρίζει τον Ανδρέα Βγενόπουλο.Επιπλέον καλούν όλον τον πράσινο λαό,για το καλό της ομάδας!
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Η “Παναθηναϊκών Παρέμβαση”στηρίζει σήμερα το αύριο του Παναθηναϊκού.
Ο κύριος Α. Βγενόπουλος κατέθεσε τις σκέψεις του για μια νέα προσπάθεια, ώστε να βγει η ομάδα από το σημερινό αδιέξοδο.
Καλούμε όλους τους Παναθηναϊκούς να βοηθήσουν στην κρίσιμη αυτή στιγμή. Εμείς θα είμαστε δίπλα σε κάθε προσπάθεια για το καλό του Παναθηναϊκού, αλλά και απέναντι κρίνοντας και παρεμβαίνοντας».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου