Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2011

Νίκη και με Σκόπια!

Σήμερα η Εθνική Ελλάδος μπάσκετ αντιμετωπίζει την ομάδα των Σκοπίων,στην φάση των ομίλων για το Eurobasket του 2011.Η Εθνική μας εάν κάνει το 3 στα 3 είναι με....ενάμιση πόδι στην επόμενη φάση.

Η έκπληξη!

Μόνο με αυτή τη λέξη μπορεί να χαρακτηριστεί η νίκη των Σκοπίων επί της Κροατίας με 78-76 χθες.Με αυτήν την νίκη οι...γείτονες μας,μας έδειξαν ότι δεν είναι κάμια <<χύμα>> ομάδα και ότι μπορεί να στην κάνει τη ζημιά!

Ψυχραιμία!

Αυτό πρέπει να δείξουν οι παίκτες μας.Ούτε να επηρεαστούν από τους γνωστούς ανεγκέφαλους που θα θελήσουν να προκαλέσουν με τη λέξη <<Μακεδονία>> ή φορώντας περικεφαλαίες!Η πολιτική και η ιστορία δεν έχουν καμιά σχέση με των αθλητισμό!

Σαφές προβάδισμα


Η διαφορά της δυναμικότητας των ομάδων είναι εμφανής.Σίγουρα έχουμε το πάνω χέρι.


«Η ομάδα δεν έχει δείξει ούτε το 50% των δυνατοτήτων της,δήλωσε ο Σλούκας.


Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να περιμένουμε να δούμε τα πράγματα και μέσα στο γήπεδο!Καλή επιτυχία στην Εθνική μας!


Λινκ για να δείτε το παιχνίδι μέσω διαδικτύου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου