Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

Σλοβενία-Ελλάδα(21:00 ΕΤ1)



Τη νίκη θέλει η Εθνική απέναντι στην Σλοβενία η Εθνική Ελλάδος μπάσκετ,για να κάνει το πρώτο βήμα προς τους 8 του Ευρομπάσκετ.





Ο στ' όμιλος έκανε «τζάμπολ» κι η αναμέτρηση της «γαλανόλευκης» με την ομάδα του Μπόζινταρ Μάλκοβιτς κλείνει το πρόγραμμα της 1ης αγωνιστικής. Η «επίσημη αγαπημένη» αρχίζει τη δεύτερη φάση από το 1-1, όπως κι η Σλοβενία, που σημαίνει πως με νίκη θα πάρει προβάδισμα για την πρώτη τετράδα, που θα την οδηγήσει στα χιαστί (2,00 η ελληνική νίκη, 1,81 η σλοβένικη στηbwin.com).


Κάποια λινκ προκειμένου να παρακολουθήσετε το παιχνίδι μέσω διαδικτύου:


http://retalive.blogspot.com/2011/09/slovenia-greece-live-coverage-slovenija.html


http://www.sportlemon.tv/v-2/10/12/v-301359.html


κάποια κομμάτια του κειμένου έχουν αντληθεί από το:www.gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου