
Ο Νίκος Αλέφαντος ανατρέπει τα καθιερωμένα που διαβάσαμε μετά το φιλικό του Ολυμπιακού με τη Γαλατά. Τι γνώμη έχει για Φέισα, Κοστάντσο και όλους τους άλλους. Απολαύστε τον.
• Σαν ομάδα ο Ολυμπιακός δεν είναι ο περσινός. Δεν ενισχύθηκε εκεί που πόναγε ως τώρα, έχει και τους τραυματισμούς, είναι και μπερδεμένη η ομάδα. Ό,τι καλύτερο είναι ο Μιραλάς, ευτυχώς που τον κράτησε ο Μαρινάκης και δεν τον έριξαν σε λούμπα οι συμβουλάτορες.
• Ο Ιμπαγάσα έλειψε πολύ, αλλά δεν μπορούμε να στηριζόμαστε σε 35χρονο, θέλει ο Ολυμπιακός απαραίτητα μια χαφάρα δυνατή, γρήγορη, να ξέρει και μπάλα. Έβλεπα τον Μέλο στο γήπεδο και αναρωτιόμουν «εμείς δεν μπορούσαμε να βρούμε έναν τέτοιο»; Τι τους μάζεψαν όλους αυτούς! Δανεικό τον πήρε η Γαλατά τον Μέλο, εμείς δεν μπορούσαμε να φέρουμε έναν τέτοιο παιδαρά, ηγέτη;
• Οι καινούριοι δεν έδειξαν τίποτα, δεν με νοιάζει τι λένε οι δημοσιογράφοι. Ο Φέισα βαδιστής ήταν, σαν παλαίμαχος. Η Γαλατά έπαιζε για πλάκα στο κέντρο του γηπέδου, ήλεγχε το παιχνίδι. Ο Γέστε ουδεμία σχέση με τον Ιμπαγάσα που λένε ότι θα τον αναπληρώσει, μια τεχνική μόνο δεν φτάνει για το Τσάμπιονς Λιγκ. Άλλο το παρελθόν του και άλλο το Ντουμπάι… Ο Ιμπαγάσα σπριντάρει, τρέχει, μάχεται, κόβει, στηρίζει όλο το οικοδόμημα.
Διαβάστε όλη την άποψη του Νίκου Αλέφαντου, μόνο στο katimagiko.gr!
πηγή:www.gazzetta.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου