Σάββατο 13 Αυγούστου 2011

Κατέθεσε έφεση ο Βόλος

Κατέθεσε έφεση ο ΒόλοςΤην απόφαση να καταθέσουν έφεση κατά της απόφασης της πρωτοβάθμιας πειθαρχικής επιτροπής της UEFA πήρε η ΠΑΕ Ολυμπιακός Βόλου, όπως ανακοίνωσε σήμερα μέσω της επίσημης ιστοσελίδας. Η πρωτόδικη απόφαση επέβαλλε ποινή αποκλεισμού για τρία χρόνια με πενταετή διάρκεια και ανασταλτικό χαρακτήρα.

Η ανακοίνωση των Θεσσαλών:

«Η ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΒΟΛΟΥ κατέθεσε σήμερα έφεση κατά της απόφασης της πρωτοβάθμιας πειθαρχικής επιτροπής της UEFA. H έφεση θα εκδικαστεί τη Δευτέρα 15 Αυγούστου, στις 11 π.μ. (ώρα Ελλάδος)».



πηγή:www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου